Mit csinálunk?
Cégünk a Megyeri Kft. 1993. június 1-én alakult és kötelezte el magát a társasházak kezelése, üzemeltetése, közös képviselet ellátása mellett.

Célunk a társasházak gördülékeny üzemeltetése, a zökkenőmentes mindennapokhoz szükséges működés biztosítása.

A sok éves tapasztalatra alapozva, ezek kiegészítésével valamint ezekkel összhangban törekszünk a modern, költséghatékony és mindenki számára elfogadható megoldások alkalmazására.

Cégünk a hosszú évek alatt megbízható alvállalkozói kört (gyorsszolgálatok, építőipari szakcégek, iparosok, takarító vállalkozók stb.) épített ki, és foglalkoztat. A társasházaknál jelentkező karbantartási, felújítási feladatokra (a számvizsgáló bizottságokkal előre egyeztetett módon) csak a megfelelően gyakorlott és tapasztalt szakembereket, szakértőket hívjuk segítségül.

Megbízásunk esetén az alábbi tevékenységek elvégzését vállaljuk, amely tevékenységek a társasház igénye szerint természetesen változtathatóak:

A Társasház közös képviseletének, kezelésének ellátása a társasházakra vonatkozó jogszabályban (2003. évi CXXXIII. sz. tv.) meghatározottak alapján, így különösen:

1. Kezelési feladatok:

Két közgyűlés közötti időszakban a közgyűlés hatáskörébe nem tartozó ügyek intézése (kezelés, üzemeltetés), a közgyűlési határozatok végrehajtása, SzMSz, házirend betartatása.

A közösség képviselete harmadik személyekkel szemben, bíróságok, hatóságok előtt történő képviselet.

Évzáró közgyűlés összehívása, éves költségvetés és elszámolás készítése.

A közgyűlés által hozott határozatokról valamint végrehajtásairól nyilvántartás vezetése.

Kapcsolattartás a tulajdonosokkal (fogadó órák, hirdetőtáblák), számvizsgálókkal.

A költségvetés végrehajtása, előirányzat beszedése, az üzemeltetési költségeknek, illetve a felújítási alapnak elkülönített számlán való kezelése.

Tulajdonosi nyilvántartások vezetése, lakó névsor, elérhetőség, levelezési cím stb.

A társasház iratanyagának jegyzőkönyv szerinti átadás-átvétele, az iratok elkülönített tárolása.

Szavatossági jogok érvényesítése.

2. Műszaki feladatok:

Rendszeres épületszemle megtartása, az észlelt hiányosságok és foganatosított intézkedések naplózása.

Hiba bejelentések fogadása, hibaelhárítás megszervezése, lebonyolítása, ellenőrzése.

Kezelési terv készítése, tervszerű karbantartási, felújítási munkák lebonyolítása, pályázatok figyelése, tulajdonosok tájékoztatása.

A karbantartási, felújítási munkák műszaki tartalmának és minőségének helyszíni átvétele, a számlák ellenőrzés utáni kiegyenlítése.


3. Könyvelési, számviteli feladatok:

Teljes analitikus, számítógépes könyvelés.

Tulajdonosi befizetések, elmaradások figyelése, kintlévőségek behajtása (ügyvéd közreműködésével).

Az év végi zárást követően minden tulajdonostárs részére az egyéni folyószámla, valamint a társasházi elszámolás megküldése.

Adóbevallások, adó befizetések.

Adatszolgáltatás és kapcsolattartás a tulajdonosokkal, Számvizsgáló Bizottsággal

Igény szerint ¼ - ½ - éves zárások elkészítése.

Egyeztetés a közműszolgáltatókkal, hivatalokkal.

1. Szervezeti és Működési Szabályzat módosításának elkészítése

Vállalási díj: külön megállapodás alapján

Elkészítjük a társasház kérésére a meglévő Szervezeti-működési Szabályzat módosítását valamint a bejegyzéssel kapcsolatos földhivatali ügyintézést ellátjuk.

2. Felújítások műszaki ellenőrzése

Vállalási díj: külön megállapodás alapján

3. Pályázatok írása, lebonyolítása