Cégünk a Megyeri Kft. 1993. június 1-én alakult és kötelezte el magát a társasházak kezelése, üzemeltetése, közös képviselet ellátása mellett.
Célunk a társasházak gördülékeny üzemeltetése, a zökkenőmentes mindennapokhoz szükséges működés biztosítása.
A sok éves tapasztalatra alapozva, ezek kiegészítésével valamint ezekkel összhangban törekszünk a modern, költséghatékony és mindenki számára elfogadható megoldások alkalmazására.
Cégünk a hosszú évek alatt megbízható alvállalkozói kört (gyorsszolgálatok, építőipari szakcégek, iparosok, takarító vállalkozók stb.) épített ki, és foglalkoztat. A társasházaknál jelentkező karbantartási, felújítási feladatokra (a számvizsgáló bizottságokkal előre egyeztetett módon) csak a megfelelően gyakorlott és tapasztalt szakembereket, szakértőket hívjuk segítségül.
Megbízásunk esetén az alábbi tevékenységek elvégzését vállaljuk, amely tevékenységek a társasház igénye szerint természetesen változtathatóak:
A Társasház közös képviseletének, kezelésének ellátása a társasházakra vonatkozó jogszabályban (2003. évi CXXXIII. sz. tv.) meghatározottak alapján, így különösen:
Két közgyűlés közötti időszakban a közgyűlés hatáskörébe nem tartozó ügyek intézése (kezelés, üzemeltetés), a közgyűlési határozatok végrehajtása, SzMSz, házirend betartatása.
A közösség képviselete harmadik személyekkel szemben, bíróságok, hatóságok előtt történő képviselet.
Évzáró közgyűlés összehívása, éves költségvetés és elszámolás készítése.
A közgyűlés által hozott határozatokról valamint végrehajtásairól nyilvántartás vezetése.
Kapcsolattartás a tulajdonosokkal (fogadó órák, hirdetőtáblák), számvizsgálókkal.
A költségvetés végrehajtása, előirányzat beszedése, az üzemeltetési költségeknek, illetve a felújítási alapnak elkülönített számlán való kezelése.
Tulajdonosi nyilvántartások vezetése, lakó névsor, elérhetőség, levelezési cím stb.
A társasház iratanyagának jegyzőkönyv szerinti átadás-átvétele, az iratok elkülönített tárolása.
Szavatossági jogok érvényesítése.
Rendszeres épületszemle megtartása, az észlelt hiányosságok és foganatosított intézkedések naplózása.
Hiba bejelentések fogadása, hibaelhárítás megszervezése, lebonyolítása, ellenőrzése.
Kezelési terv készítése, tervszerű karbantartási, felújítási munkák lebonyolítása, pályázatok figyelése, tulajdonosok tájékoztatása.
A karbantartási, felújítási munkák műszaki tartalmának és minőségének helyszíni átvétele, a számlák ellenőrzés utáni kiegyenlítése.
Teljes analitikus, számítógépes könyvelés.
Tulajdonosi befizetések, elmaradások figyelése, kintlévőségek behajtása (ügyvéd közreműködésével).
Az év végi zárást követően minden tulajdonostárs részére az egyéni folyószámla, valamint a társasházi elszámolás megküldése.
Adóbevallások, adó befizetések.
Adatszolgáltatás és kapcsolattartás a tulajdonosokkal, Számvizsgáló Bizottsággal
Igény szerint ¼ - ½ - éves zárások elkészítése.
Egyeztetés a közműszolgáltatókkal, hivatalokkal.
Vállalási díj: külön megállapodás alapján
Elkészítjük a társasház kérésére a meglévő Szervezeti-működési Szabályzat módosítását valamint a bejegyzéssel kapcsolatos földhivatali ügyintézést ellátjuk.
Vállalási díj: külön megállapodás alapján